u smile i smile :)

tjeeeeeena, vaknade runt 9 aa blev ju såklart väckt osv för victor va hungrig -.- man ba men gå o ät något då? låt mig sova? jaja iallafall sen så gick vi upp efter ett tag o åt pommes me min lillebror.. nu gick dom iväg o spela man ba aha tack för dissen typ? sådär victor går o blir bästavän med min lillebror? kul? nej... men jaja då hinner jag iallafall blogga lite, osen ska jag fan i mig gå o lägga mig ett tag till så jävla trött.. pusspuss :)

& becca om du ser dehär, jag fick med mig din rosa tröja hem -.- men du får den någon dag i veckan puss på dig

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Haha juste det hade jag glömt. Det är bra, säg till när du kan ses bara baby :*

2012-06-25 @ 12:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0