stääääädaaaaaat

vaknade runt 12 o sen typ direkt så satte jag igång att storstäda mitt rum de va ju hur stökigt som helst? och jag typ e as allergisk mot damp så kunde ju inte ens andas där inne förut-.- men nu e de rätt fint iallafall typ helt ok:) pallar faktiskt inte städa mer har städat i drygt 2 timmar nu så e as trött. 
Becca kommer hit om 1timme, ska bli kul:) sen drar vi oss mot soc, typ möte om min skolgång osv. får väll se hur de blir med det. sen ska vi nog ner t stan ta en fika eller äta något har inte ätit på hela dagen så e rätt hungrig faktiskt:)
sen kanske älskling kommer hit lite senare o sover här men de beror på har inget bestämt o becca tror jag också ska sova här så aa:) nu ska jag gå ut o lägga mig på balkongen ett tag tills becca kommer pusspuss:)

thihihihihih :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0