seg dag

Glömde ju berätta att jag färgade håret igår, blev mörkbrunt fast funderade faktiskt på blont ett tag men ne de pallde jag inte!!!!

Men aa idag har jag typ legat på balkongen hela dagen o sovit, varit rätt skönt har planerat lite om vad jag ska göra i sommar oxå skulle nog t liseberg med några men vene hur de blir med de.. osen ska ja ju t danmark med familjen o då skulle nog tea följa med osen skulle jag t ullared med henne oxå & kanske skarassommarland men de va inget som var bestämt super kul kommer bli riktigt trevligt. ska ju t gottland med mamma oxå och kanske till london med pappa o min bror, får hoppas att de blir av kommer bli riktigt kul. hoppas på att denhär sommaren blir den bästa av dom alla! känns som jag e typ lyckligast i hela världen, har världens finaste vänner som alltid finns för mig o jag kan snacka med om precis allt! asso ni e guldvärlda på riktigt allihoppa! och så har jag ju victor han e så sjukt fin o riktigt snäll kille dedär o han kan jag också snacka me om precis allt han betyder verkligen massor för mig! o min fina familj som betyder så sjukt mycket för mig särsklit min lillebror världens finaste bror jag lovar! tack alla för ni finns här ni e absolut bäst! ville bara skriva de o hoppas att ni läser dethär!!:)  pusspuss:)


jag älskar dig lillebror du e bäst<3


jag o min kära moder för väldigt längesen.. jag älskar dig mamma<3


jag pappa o henke för världigt längesen oxå o jag älskar er massor<3


mamma pappa o låtsaspappa, ni e bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0