På bussen

Sitter på bussen påväg hem nu i äntligen funkar min mobil, jag e så jävla glad underbart!!! <3333
Nu ska jag hem hämta lite grejer osv sen dra till tea & sova där inatt. Kunde dock inte följa med henne t Västervik för de va något med att man va tvungen i säga hur många som skulle med 1vecka innan eller något såndär jag vet inte skitsamma, vi kommer ändå hitta på massa kul i sommar skulle åka t skarasommarland har dock varit där varje år sen jag föddes så börjar bli lite trött på de där stället aja riktigt kul iallafall:)
Hade tänk att jag skulle lägga ut massa fina bilder sen från källvik men får se om min mobil funkar till att göra de.
Men bloggar senare Pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0