lalalalalalalalalalalalalalalal

Igår va jag hur trött som helst, orkade fan inte blogga.. 
jag o becca åkte t stan runt halv nio sen hade vi tänkt gå o äta på steviès men så skulle vi åka t ekholmen o träffa älskling. osen när vi kom fram skulle vi tydligen gå från ekholmen till hackefors för att träffa benjamin ooxå vi gick genom en skog på en liten väg o aa enligt victor va de bara bakom hörnet men de va minst 5mil jag lovar!! men aa då gjorde vi de. sen typ drog vi t braskensbro o åt på mc satt där några timmar o hade tevligt:) sen gick tydligen sista 16bussen halv 12 så vi åkte den med dom till ekholmen o sen när vi kom t centrum gick de inga bussar in till stan jag hade panik o becca hade DAMP!!! men de tog ett tag sen ringde victor hans mamma o hon skjutsa oss hem, bra första intryck hon fick på mig dårå...  
tack alla för ni gjorde min kväll as bra o jag älskar dig victor:)
jaja bra att de löste sig med de iallfall.. när vi kom hem satte vi oss på balkonen åt varma hallon med glass, underbart<333333333 vi somnade runt 2-3 och vaknade halv 11 -.- nu ska vi gå o stekahamburgare (Y) pusspuss:)

hahahah vi blev skitfula på bild så fick bli svartvitt hihihihi :)
Trackback
RSS 2.0