i have find you ..

Sitter o väntar på att tea ska komma så hade lite tid att blogga nu .. men hon e ju ganska seg så de tar sin lilla tid.har saknat henne massor faktiskt o känns som att vi har rätt mycket att snacka om eller jag har iallfall massor att berätta för henne hihi massa hemligt:) har haft en mysig dag idag med victor o aa henke såklart skulle oxå vara med? men aa..  dom åt typ upp 5kg pommes idag skämta inte jävla fetton -.- haha förlåt victor om du läser dethär, men jag saknar dig massa redan ska du veta:) när tea kommer skulle vi kanske gå t mc o äta hon hade tänkt bjuda mig skit söt ju men vene om jag e så hungrig har ätit som en jävla gris idag som sagt. hade föresten tänkt att färga håret imorgon ifall pappa nu går med på de? typ mörkbrun aa chokladbrun så trött på den ljusa färgen jag har nu kan inte ha ljusa kläder asso typ ljusgåra o ljusbruna osådär de blir skit
sitter o väntar på att tea ska komma .. men hon e ju ganska seg så de tar sin lilla tid.. har saknat henne massor faktiskt o känns som att vi har rätt mycket att snacka om eller jag har iallfall massor att berätta för henne hihi hemligt:) har haft en mysig dag idag med victor o aa henke såklart skulle oxå vara med? men aa..  dom åt typ upp 5kg pommes idag skämta inte jävla fetton -.- haha förlåt victor om du läser dethär, men jag saknar dig redan:)
fult tilsammans med håret -.- aa men ska nog gå o möta tea vid bussen snart så puss puss:)
Hade föresten några bilder jag tänkte lägga ut från igår o idag men får psyk för min data e så jävla damp så de går inte att lägga in bilder i datan om de funkar så lägger jag in dom senare ikväll annars skiter jag it!!!!

när tea kommer skulle vi kanske gå t mc o äta hon hade tänkt bjuda mig skit snällt ju men vene om jag e så hungrig har ätit som en jävla girs idag som sagt ... hade föresten tänkt att färga håret imorgon ifall pappa nu går med på de? typ mörkbrun aa chokladbrun så trött på den ljusa färgen jag har nu kan inte ha ljusa kläder asso typ beirga o bruna osådär de blir skit fult ... jaja men får se hur de blir med det.. nu ska jag snart gå o möta tea vid bussen tror jag? hare så bra alla puss:)
hade tänkt färga ungefär som på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0