GODMORRON

Vaknade för ett tag sen, sovit ganska trångt inatt o de va jävligt varmt tur att beccas säng e rätt stor annars hade jag typ dött..  beccas lillasyster & hennes kompis kom in med frukost till oss så himla söta ju, blev macka med oboý super gott :)
just nu ligger becca i sängen o läser igen mina o daniels gamla sms o typ dör av garv hahaha, han e ju för patetisk!! pappa kommer hit & hämtar mig runt 4 ska bli skönt att komma hem känns som att jag inte varit hemma på åratal ju. ikväll tror jag victor kommer & ska sova hos mig mysigt! nu ska jag försöka gå o typ få kontakt med becca eftersom hon inte lyssnar på vad man säger när hon sitter o läser mina sms -.- jaja puss puss :)

fick bli en söt bild på mig & en saknad tea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0