fredaaaaaaaaaaaaag <3333333

Kom nyss hem, var ute med karin några timmar o hade de trevligt! vi har inte träffats på hur länge som helst saknat henne sjukt mycket! kändes som vi hade kommit ifrån varan men nu hoppas jag verkligen att vi kan börja umgås massa igen o ha de som vi hade förut! saknar de massor! 
vi va först ute en stund sen skulle hon åka o köpa hårfärg så vi tog oss efter hundra års bussresa dit aa vi kunde lika gärna gått på typ 20min så va lite onödigt? men aa jag e ju så jävla lat av mig hihi.
Sen när vi kom fram o skulle köpa hennes jävla hårfärg så skulle hon helt plötligt inte färga? aa hon ångra sig jag ba aha fett jobbigt typ? men som tur va hade jag lite pengar o köpte jordgubbar o så satte vi oss på en bäk o tjocka oss lite med dom innan bussen kom efter typ 30minuter -.- skit jobbigt.. 
aja nu e jag hemma iallafall efter en helt ok dag:)
ska snart krypa ner i sängen o sova myysiiiiigt <3333, men måste vänta på att victor ska fråga sin mamma om han kan följa med mig till somviq imorron, om de blir av kommer de bli så underbart!! hihih:) pusspuss:)

Bild från midsommar, kävllvik saknar de lite faktiskt:)
Trackback
RSS 2.0