älöäläöjgsnmölg

tjatja bloggen, hahahahahaha driver.. tea sitter och packar på golvet o pratar på som fan man vill ba slå till henne så hon håller käften. på typ 10minuter har hon suttit o berättat allt man kan säga, o jag skämtar inte. hon tror sådär att jag lyssnar på henne me de gör jag verkligen inte hahah sjukt jobbig männika.. men älskar henne ändå o de de vet du älskling ifall du läser dehär pusspuss:) asso jag vill verkligen följa med henne t västervik imorron så jävla kul vi skulle ha tsm där, känns skit tråkigt att få stanna i äckel linköping o hon ska få åka iväg t västervik, asso jag älskar dendär staden.. hoppas verkligen som hämnd för att jag inte får följa med att de blir as dåligt väder o hon måste va inne hela tiden MOHAHAHAHAHAHAHHA!! jaja nu ska jag va social mot henne o sen skulle vi kolla på någon film american pie tror jag hihi den duger väll sen går vi o lägger oss ska upp tidigt imorron sov så gott allihoppa pusspuss:)

kan somsagt inte ladda upp bilder från mobilen från idag så får bli en bild på mig becca från kävllvik hihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0